Regulamin Drukarni trojdzielny.pl
1. Postanowienia ogólne
Właścicielem i Administratorem Drukarni trojdzielny.pl jest:
Logoman Krzysztof Nowak,
ul. Rzeźnicza 2 bud. 5/25,
43-300 Bielsko-Biała,
NIP: 652-162-11-04.
Ewidencja działalności gospodarczej prowadzona przez Urząd Gminy w Bestwinie pod numerem 43/2009.
Zwanej dalej jako „administrator” lub „usługodawca”.
1.2 Serwis Drukarni trojdzielny.pl dostępny jest pod adresem https://www.trojdzielny.pl
1.3 Trojdzielny.pl zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim. Dane te są wykorzystywane jedynie w celu właściwego rozliczenia zleceń, dostarczenia ich pod właściwy adres, kontaktów niezbędnych przy realizacji zleceń, informowania kontrahentów o istotnych zmianach w ofercie oraz do działań marketingowych. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną, w myśl Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.4 Niniejszy regulamin określa:
a) warunki korzystania z serwisu;
b) zasady przyjmowania zleceń;
c) zasady dotyczące zarządzaniem danymi klienta;
d) warunki reklamacji;
e) zasady zwrotów,
e) warunki przyjmowania plików do druku,
f) polityka prywatności, przetwarzanie danych osobowych,
g) odpowiedzialność Drukarni trojdzielny.pl
2. Warunki korzystania z serwisu
2.1 Korzystanie z serwisu trojdzielny.pl oznacza, że akceptują państwo niniejszy regulamin i zasady w nim zawarte i jednocześnie ustawę o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.
2.2 Z serwisu mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające konto w systemie trojdzielny.pl.
2.3 Aby utworzyć konto w systemie trojdzielny.pl należy wypełnić Formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie Drukarni trojdzielny.pl.
2.4 Konto danego klienta w systemie trojdzielny.pl może zostać zlikwidowane przez administratora w przypadku nie przestrzegania regulaminu lub w przypadku zakończenia współpracy z danym klientem.
2.5 Drukarnia trojdzielny.pl zastrzega sobie prawo do przechowywania danych dotyczących klienta (dane wprowadzone przy tworzeniu konta) oraz wszystkich danych dotyczących zleceń klienta, którego konto zostało usunięte.
3. Zamówienia
3.1 Zamówień mogą dokonywać klienci posiadający konto w systemie trojdzielny.pl, jak również poprzez e-mail. Wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia (lub złożenie zamówienia poprzez e-mail) jest równoznaczne z zamówieniem usługi. Czas realizacji usługi jest liczony od momentu akceptacji danych niezbędnych do realizacji zamówienia przez usługodawcę. Proces weryfikacji może być rozpoczęty po spełnieniu następujących warunków:
- należy wgrać plik, i skojarzyć plik ze zleceniem;
- dokonać płatności (przelew bankowy, Przelewy24),
- przekazać zlecenie do realizacji;
3.2 Terminy przyjmowania zleceń .
Zamówienia w systemie trojdzielny.pl można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
3.3 Warunki realizacji zamówienia
Zlecenia standardowe (zawarte w cenniku) w systemie trojdzielny.pl będą realizowane zgodnie z terminami przypisanymi do poszczególnych produktów Drukarni trojdzielny.pl. W okersach o wyjątkowym natężeniu przypływu zamówień (np. wybory, sezon kalendarzowy) drukarnia zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki o 1-5 dni roboczych. Terminy realizacji zleceń niestandardowych – niezawartych w cenniku systemu trojdzielny.pl będą ustalane indywidualnie z klientem. Wydruki próbne mogą być realizowane tylko do końća września każdego roku.
3.4 Termin realizacji każdego zlecenia jest liczony od następnego dnia roboczego od momentu akceptacji przez drukarnię danych dostarczonych przez klienta oraz wpłynięcia środków finansowych za całość zlecenia. W przypadku zamówień nietypowych Drukarnia trojdzielny.pl zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji.
3.5. Ceny podane na stronie dotyczą druku z przesłanych materiałów przez klienta gotowych do druku przygotowanych pod makietę naszej drukarni. W przypadku braku plików drukarnia może wykonać projekt i przygotowanie do druku odpłatnie.
3.6 Anulowanie zlecenia opłaconego przelewem obciążone jest opłatą z tytułu kosztów administracyjnych w wysokości 30zł brutto. Zwrot za anulowane zlecenie zostanie pomniejszony o tę kwotę. Po przyjęciu zamówienia do realizacji zwrot nie jest możliwy, z racji rozpoczęcia prac do wykonania zlecenia.
3.7. Dostępne są zamówienia przez płatności przelewem oraz przez system Przelewy24.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.3.8 Zamówienia:
- nieopłacone,
- nieprzekazane do realizacji,
- odrzucone i nie wznowione starsze niż 30 dni będą automatycznie usuwane
3.9 W przypadku wykonywania projektu przez trojdzielny.pl po wykonaniu projektu i braku odpowiedzi, czy akceptacji przez 14 dni od przesłania projektu uznaje się projekt za zakończony i zostaje wystawiona faktura Vat.
3.10 Towar dostarczony do klienta na warunkach płatności "płatność za pobraniem", a nie podjęty zgodnie z pkt. 3.1 o ważności transakcji, pozostaje do odbioru w siedzibie „usługodawcy" zaś forma płatności na fakturze podlega korekcie na „płatność przelewem" ( o czym odrębnym pismem powiadomiony zostanie zamawiający) i podlega procedurze dochodzeniowej, tak jak usługi zrealizowane.
3.11 Wysyłka realizowana jest przez firmę spedycyjną. Termin dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną to 24 godziny (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy). Koszt przesyłek materiałów do druku oraz wykonanych zleceń ponosi serwis trojdzielny.pl przy opłaceniu całości zamówienia. Firma Logoman nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w czasie transportu, nie ponosimy również odpowiedzialności za nieterminowość dostawców. Na życzenie ikoszt Klienta przesyłka może zostać ubezpieczona. Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności
doręczyciela, a w razie problemów o sporządzenie protokołu szkodowego z podpisem przewoźnika.
4. Reklamacje
4.1 Reklamację może złożyć każdy klient zalogowany w systemie trojdzielny.pl, posiadający konto i zrealizowane zamówienie. Reklamacje można przesyłać na adres kontakt@trojdzielny.pl
4.2 Warunki zgłoszenia reklamacji
4.2.1 Zgłaszając reklamację klient winien jest zawsze posługiwać się loginem uzyskanym przy rejestracji w systemie trojdzielny.pl oraz numerem zlecenia, które chce zareklamować.
4.2.2 Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
4.2.3 Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.
4.2.4 Terminy zgłoszenia reklamacji Reklamacje trzeba złożyć do 7 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana.
4.2.5 Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.
4.2.6 Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w ciągu do 14 dni licząc od momentu zgłoszenia.
4.3 Warunki składania reklamacji na przesyłki. Reklamacje dotyczące przesyłek należy zgłaszać w ciągu 7 dni od daty dostawy.
4.3.1 Widoczne uszkodzenie lub częściowa utrata towaru
- Zastrzeżenie należy odnotować na dokumencie przewozowym natychmiast po otrzymaniu towaru oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności przewoźnika. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać pisemnie w ciągu 4 dni od dnia przyjęcia przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Odbiorca zobowiązany jest do jej pozostawienia do dyspozycji Drukarni do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego.
- Reklamacja wniesiona po upływie 7 dni od daty przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń.
4.3.2 Opóźnienie w doręczeniu przesyłki
- Odbiorca musi zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. Wymagane jest podanie daty i godziny doręczenia oraz przyczyny opóźnienia doręczenia przesyłki (podana przez przedstawiciela firmy kurierskiej). W przypadku udokumentowanej odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę przesyłka jest zwracana do Drukarni na koszt Odbiorcy.
- Przesyłkę, która nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni od upływu przewidywanego terminu wykonania usługi, uważa się za utraconą.
- Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie Usług i Usług dodatkowych może składać do firm kurierskich wyłącznie Drukarnia trojdzielny.pl. Reklamacje należy składać na piśmie w terminie 4 dni.
4.4 Pliki błędnie przygotowane
Drukarnia trojdzielny.pl NIE PONOSI odpowiedzialności za źle przygotowane lub niezgodne ze specyfikacją materiały oraz wynikające z tego tytułu błędy w druku. Pliki błędnie przygotowane do druku również nie będą podlegać rekamacji (również projekty zawierające błędy po zaakceptowaniu nie podlegają reklamacji). Do każdego zlecenia wysyłana jest wizualizacja w celu akceptacji zlecenia. W przypadku braku odpowiedzi do 24h uznaje się wizualizację za zaakceptowaną i plik zostaje przeniesiony do druku. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za narzucenie atrybutu overprint (nadruk) na kolor biały, który nie będzie widoczny po wydruku.
4.5 Kolorystyka oraz przesunięcia
Pliki wydrukowane z kolorystyką inną niż oczekiwana bez wcześniej przysłanego proof'a również nie podlegają rekamacji. Dodatkowo należy pamiętać, iż kolorystyka wydruku może się nieco różnić od tej widzianej na ekranie ze względu na inny zakres barw. Niektóre produkty w zamówieniu tego samego nakładu może się różnić ze względu na druk na różnych maszynach oraz na prace ręczne. Przesunięcia bigów oraz cięć są normalnym zjawiskiem ze względu na wiele operacji maszynowych, czy prace ręczne, dlatego ważne jest odpowiednie przygotowanie do druku oraz zachowanie odpowiedniej tolerancji, by uniknąć problemóm związanych z przycięciem tekstu, bigu na tekście, itp.
5. Zasady zwrotów.
Towary sprzedawane w drukarni trojdzielny.pl znadjują się na liście wyjątków, w których nie ma możliwości skorzystania ze zwrotu towaru z ustawy z dnia 25 grudnia 2014 roku. Są to produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służącym zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w tej sytuacji konsumentowi nie przysługuje.
6. Materiały do druku
6.1 Drukarnia trojdzielny.pl nie odpowiada za treści zawarte w pracach przesłanych przez klienta. Jeśli materiały zawierają treści niezgodne z prawem, drukarnia może odmówić drukowania takich materiałów.
6.2 Drukarnia nie dokonuje korekty (treści) w materiałach przesłanych przez klienta
6.3 Materiały przesłane do druku powinny być przygotowane według specyfikacji. Drukarnia trojdzielny.pl NIE PONOSI odpowiedzialności za źle przygotowane lub niezgodne ze specyfikacją materiały oraz wynikające z tego tytułu błędy w druku.
6.4 Wszystkie ewentualne dokonywane przez Drukarnię trojdzielny.pl korekty prac są przesyłane do klienta celem akceptacji. Czas realizacji pracy w takim przypadku liczony jest od momentu otrzymania od klienta akceptacji.
6.5. Drukarnia trojdzielny.pl nie ponosi odpowiedzialności za wgrane do systemu pliki graficzne.
6.6 Drukarnia trojdzielny.pl nie archiwizuje plików graficznych. Piki na serwerze FTP oraz przesłane do zleceń po 30 dniach są usuwane.
6.7 Akceptacja plików przez pracownika jest wykonywana poprzez sprawdzenie podstawowe (spady w projekcie, kolorystyka CMYK, odpowiedni format do zamówienia). Przesyłana wizualizacja ma charakter poglądowy i nie stanowi pliku przeznaczonego do druku. Kolory w wizualizacji mogą odbiegać od rzeczywistego efektu końcowego, a niektóre drobne lub słabo widoczne elementy mogą nie być w pełni uwzględnione. Wizualizacja służy wyłącznie weryfikacji poprawności rozmieszczenia elementów. Za jakość oraz zgodność pliku przygotowanego do druku odpowiada wyłącznie Zamawiający.
6.8 Trojdzielny.pl wymaga dostarczenia pliku komputerowego przygotowanego do druku wg specyfikacji zamieszczonej na stronie. Zleceniodawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku prac, w tym także za wszelkie naruszenia praw osób trzecich. Zleceniodawca oświadcza, że przesłane prace są wolne od wirusów i nie spowodują awarii oprogramowania ani urządzeń komputerowych. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe przygotowanie plików do druku. Prace drukowane są w postaci, w jakiej zostały dostarczone do druku z wyłączeniem sprawdzenia podstawowego. Zleceniobiorca nie ma obowiązku wprowadzania poprawek i modyfikacji w plikach przesłanych przez Klienta.
7. Zakres odpowiedzialności serwisu
Drukarnia trojdzielny.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
a) Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem treści;
b) Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem technicznym. W których nie były
dokonywane korekty przez Drukarnię trojdzielny.pl;
c) Tolerancja błędu krajarki może wynieść do 2 mm.
d) Wydruk prac zaakceptowanych przez klienta a zawierających błędy techniczne lub treściowe;
e) Opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez
klienta;
f) Za terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem klienta a systemem Przelewy24.pl
g) Ilość, dostarczonego do Klienta, a zamówionego przez niego, produktu, pod warunkiem, że mieści
się ona w przedziale +-5% ilości zamówionej przy zakupie.
h) Reklamacje dotyczące jakości przesyłek kurierskich będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po
przedstawieniu dokumentów dotyczących szkody (patrz pkt. 4.3 regulaminu).
8. Polityka prywatności, przetwarzanie danych osobowych
Trojdzielny.pl zbiera za pośrednictwem domeny oraz innych form komunikacji (adres email, telefon) w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na domenie, następujące dane osobowe:
Imię i nazwisko.
Adres
Adres poczty elektronicznej
Numer telefonu
NIP – jeśli zakup jest na firmę.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne, jednak jest ono konieczne w celu dokonania rejestracji i zakupu w naszym sklepie. Powyższe dane są wykorzystywane w celu prawidłowej obsługi zamówienia. Sprzedawca wykorzystuje te dane w celu udzielania informacji o stanie realizacji zamówienia, obsługi reklamacji oraz innych celów ściśle powiązanych ze złożonym przez Klienta zamówieniem. W celu realizacji umowy sklep internetowy powierza zebrane od Państwa dane do takich podmiotów jak: firmy kurierskie, operatorzy systemów płatności, firmy obsługujące reklamacje. W takich sytuacjach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli obligują do tego aktualne przepisy prawa. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawiania, a także prawo do usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) ich z naszej bazy. W takich przypadkach, jeśli nie będzie możliwe zrobienie tego przez klienta prosimy o email w tej sprawie na adres: kontakt@trojdzielny.pl Jak chronimy Twoje dane? W celu zabezpieczenia danych pozostawianych przez naszych Klientów, używamy bezpiecznego systemu sprzedaży internetowej szyfrowanego za pomocą protokołu. Dzięki temu wszystkie przesyłane dane, jak nazwisko, czy adres nie mogą zostać przeczytane przez niepowołane osoby. Każdy kto używa adresu email do kontaktu z nami oświadcza, że to on jest jego właścicielem. Wykorzystujemy Twój adres email do odpowiedzi na wiadomość, do przedstawienia Ci oferty, pomocy, czy rozwiązaniu Twojego problemu. Osoba odpowiedzialna za przetwarzanie danych osobowych: Osobą odpowiedzialną za przetwarzanie danych osobowych jest Krzysztof Nowak. Kontakt: kontakt@trojdzielny.pl
9. Własność intelektualna
Zawartość strony internetowej WWW.TROJDZIELNY.PL jest chroniona przez polskie prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej. Prawa do serwisu trojdzielny.pl oraz treści w nim zawartych należą do firmy LOGOMAN Krzyztof Nowak. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe są znakami zastrzeżonymi i należą do serwisu trojdzielny.pl. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony WWW.TROJDZIELNY.PL bez zgody właściciela jest zabronione.